piątek, 24 kwietnia 2015

KONIEC.

Cześć!!

Oficjalnie kończę z blogiem. Przepraszam.. Dziękuję za wszystkie komentarze, za wszystkie wyświetlenia, za obserwowanie! ZA WSZYSTKO!

Ten czas spędziłam z Wami na prawdę genialnie.. ♥ I będę za Wami tęsknić.


Pewnie pytacie CZEMU?!?!?!?
Odpowiedź jest prosta - blog zszedł na psy, że tak powiem. Straciłam na niego pomysł i wszystko toczy się w złym kierunku...


ALE ZARAZ ZARAZ!! Nie mogłabym Was tak zostawić! TO NIE ZNACZY ŻE KOŃCZĘ CAŁKOWICIE!

ZAPRASZAM NA MOJEGO NOWEGO BLOGA

Do zobaczenia tam! ♥
Kocham Was bardzo! :3

4 komentarze:

  1. Masz szczęście że założyłaś nowego B) Bo inaczej wpierdol xD Szkoda że usuwasz tego, jeden z lepszych które czytałam :c Ale mam nadzieję że nowy będzie tak zajebisty jak ten, a może nawet bardziej ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu Ty mi to robisz, co? Jestem w żałobie po tym opowiadaniu =(
    Mam nadzieję, że nowy blog będzie tak super jak ten a może i nawet fajniejszy =)

    Pozdrawiam mordko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. http://przez-muzyke-do-serca.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz szczęście, że zdecydowałaś się na nowy! Bo bym do ciebie przyjechała i kazała ci pisać następny rozdział. http://jasiekklara.blogspot.com/?m=1 Szkoda, że ja nie jestem taka dobra jak ty.

    OdpowiedzUsuń